[1.28] + autorespawn po 0.5 sekundy w trybie 1v1 - usuniety reload * poprawki na mapach leek, skill, nerd + dodane mapy emo i hewy [1.27] - zestaw broni jest biedniejszy o rifle + po kazdym respawnie wszystkie bronie sa rozladowane * poprawiony wyglad map skill i nerd * kilka zmian w wywazeniu broni * dzwiek wystarzalu autocannona zostal sciszony * sfixany bug zwiazany z wieszaniem sie gusanos przy wybieraniu broni przy pomocy cl_weapons + winchester dostaje laserowy celownik [1.26] - z seta wypada blowtorch oraz bfg * czas w trybie anticamp zwiekszony z 0.33 do 0.50 ms * poprawiona lista spectow w scoreboardach + polecenie 'mode' dodane na liste votow w konsoli + dodany odrzut przy trafieniu z bazooki * poprawione bunnyhopki na ctf_pokolenia + gracz zostaje zabity podczas zmiany druzyny + enemyboxy sa domyslnie wlaczone w trybach druzynowych, oraz przyjmuja odpowiednie kolory dla danego teamu * brak mozliwosci zmiany na nieistniejaca mape przy pomocy vota * PMC (Pro Mode Classic) domyslnie wlaczony * poprawiony maly bug w scoreboardzie w trybie FFA * bloodscreen jest wylaczony na spectach z teamami roznymi od 1 * poprawiony render wszystkich scoreboardow w trybie splitscreen + dodane krawedzie na wszystkich mapach + do mappaka trafia 5 testowych map do domination oraz 3 mapy do duela [1.25] * wybieralka teamow * wszystkie bronie zadaja 2x mniej damage + mutator pmc (promode classic - stare liczenie damage) * poprawka w anticamp + polecenia sv_ded_anticamp oraz sv_ded_pmc * poprawiona wersja fallout + dn_core i dn_dm1 [1.24] + 6 skinow * zmieniony wyglad info dotyczacego aktualnego vote * maly fix w menu wyboru broni * poprawiony autoscreenshot * licznik zycia zaokragla wartosci dziesietne w gore (nie mozna zyc z 0 hp:F) * zmieniona kolejnosc atts/hits w statystykach * kilka fixow na nile w trybie ctf, ktore powoduje sam silnik * nowy tryb liczenia czasu vute * czesciowo poprawione liczenie suicidow (brak syncania na ta chwile) + reamake mapy pyramid * poprawiony bug w gui, powodujacy zmiane pozycji tla, przy przejsciu w practice/multiplayer * poprawiona mechanika trybu 1v1 * ogolne poprawki w wszystkich trybach gry * ikonki, ilosc zabojstw/smierci oraz ogolna skutecznosc w scoreboardzie w trybie 1v1 + tryb gry domination + 2 mapy do trybu tdm/domination (tdm_core oraz tdm_dm1 z moda COG autorstwa jonnego) + mutator anticamp (patrz sv_anticamp 0/1 oraz callvote anticamp 0/1) * poprawka w liczeniu punktow w trybie ctf [1.23] * poprawki w dzwiekach + mozliwosc ustawienia serwerowi hasla (patrz manual) * liczenie samobojstw + brak mozliwosci wyboru tych samych broni w secie + polecenie ch_playerhealth_own wlacza malutki pasek zycia pod robakiem + polecenie ch_spectator wlacza/wylacza hud spectatora + cg_draw2d umozliwia wylaczenie renderu calego huda + cg_autoscreenshot robi automatycznie screenshota na koniec kazdego meczu + polecenie +stats umozliwia podgladanie na biezaco swoich statystyk * apteczki domyslnie wylaczone * kolejne poprawki w statystykach * poprawiona nazwa bledu przy blednym callvocie * grenade zadaje 90 damage oraz wybucha o 10ms szybciej + mozliwosc kickania votem po id gracza (player_list, callvote kick ) * osoba votujaca nie musi oddawac glosu, jej glos jest odrazu zatwierdzany + syncanie statystyk broni [1.22] * poprawki w statystykach * dodany tryb darkmode na mapie dark_pokolenia * chmurka czatu niewidoczna w trybie darkmode * poprawione dzwieki smierci + apteczki samoistnie wylaczaja sie w trybie instagib * poprawki w throwing knife, doomsday oraz autocannonie [1.21] + chmurka nad glowa czatujacego + tryb ctf + wlasny system wiadomosci + przydzielanie koloru w zaleznosci od druzyny * zwiekszony detect wszystkich broni + nowe bronie bfg, autocannon, throwing knife, blowtorch + vote na zmiane trybu gry * odswiezony wyglad menu + mozliwosc zmiany trybu gry z poziomu menu + tryb dark mode * nowy background konsoli * poprawki w trybie spectator + informacje o eventach w menu(Connecting..., Disconnected...etc.) * poprawiony skrypt serwera dedykowanego + serwer dedykowany dostaje wlasny config + nowy hud * rifle w trybie insatgib, zamiast gauss guna + kazdy tryb gry, otrzymuje osobny config (katalog cfgs/) + bronie robia dziury w piachu * poprawka dotyczaca timelimitu w trybie ballpark + dodany dzwiek przy callvote - znikaja przedrostki PM_ z wszystkich promodowych polecen * bazooka zostaje zuubozona o jeden pocisk z magazynka * chaingun minimalnie mniej ammo * lightning gun dostaje odrzut przy trafieniu + odznaczenia + apteczki, mozliwosc wlaczenia/wylaczenia + dodany vote do wlaczania/wylaczania apteczek + komendy ulatwiajaca kopanie graczy (player_list, player_kick) + dodany hud broni * nowy wyglad flakow + mozliwosc zmiany ilosci wypadajacych flakow + mozliwosc zmiany koloru celownika rifle [1.01] * poprawki w skrypcie serwera dedykowanego + nowe syncanie broni [1.00b] * poprawiony bug w menu powodujacy segfaulty + ircbot wzbogaca sie o polecenie !info + poprawiony wyglad flak acnnona * oslabienie lightning guna oraz chainguna * wzmociony winchester * mechanizm eksplozji granata * czcionka chatu + polecenia join, joinred, joinblue, spectate [1.00] + fizyka na wzor tej z lieropro + wszystkie broni + 5 trybow gry (1v1, ffa, tdm, instagib, ballpark) + rozbudowane menu + tryb spectator + limity zabojstw, smierci oraz czasu + glosowania (tzw. vote'y) + skrypt sluzacy do konfiguracji serwera + ircbot umozliwiajacy zarzadzanie serwer z poziomu irc + statystyki broni (ilosc strzalow, ilosc strzalow trafionych...) + pozostale opcje, m.in. wybór rodzaju celownika, koloru oraz odleglosci od naszego robaka, mozliwosc wylczenia/wylaczenia renderu ksywki graczy, enemy boxow. mozliwosc wyboru huda czy tez zapisania wybranych broni do configa add + fix * rem -